علم و فن آوری

آخرین اخبار علم و فن آوری

علم و فن آوری

آخرین اخبار علم و فن آوری

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم:


هتل اتامان جز هتل های چهار ستاره قشم بوده است که در هقت طبقه در سال نود و شش ساخته شده است. این هتل چهار ستاره نو ساز دارای پنجاه و هشت باب که گمجایش تقریبا صد و هفتاد نفر را دارا می باشد. این هتل دارای رستوران و کافی شاپ و استخر سونا جکوزی است. هتل اتامان از نظر موقعیت مکانی در جایگاهی قرار دارد که هم به مراکز تجاری و ساحل خلیج فارس نزدیک بوده و نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. هتل اتامان قشم از هتل های بسیار لوکس جزیره بوده و مسافران خاص خود را دارند.

در این متن تلاش شده تا با دادن اطلاعات مناسب شما را در انتخاب هتل راهنمایی کنیم.


 Image result for هتل آتامان قشم

 
کافی شاپ

کافی شاپ

افی شاپ

امکانات هتل اتامان قشم چیست؟

در هتل اتامان قشم امکاناتی مانند یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، کافی شاپ  و بیلیارد وجود دارد.


فاصله هتل اتامان قشم تا مراکز مهم چقدر است؟

 هتل اتامان قشم  با فاصله تا بازار بین المللی ستاره قشم که 5 دقیقه با ماشین است قرار دارد. این هتل با فاصله تا بازار قدیم درگهان  که 34 دقیقه با ماشین و فاصله تا درگهان که  29 دقیقه با ماشین و فاصله تا فرودگاه  که 52 دقیقه با ماشین و فاصله تا حمام گله داری بندر عباس که 101 دقیقه با ماشین و فاصله تا عمارت کلاه فرنگی بندرعباس که 100 دقیقه با ماشین و فاصله تا معبد هندوها بندرعباس که 102 دقیقه با ماشین قرار دارد.


رستوران و کافی شاپ هتل اتامان قشم به چه صورت است؟

رستوران هتل اتامان قشم در طبقه همکف با گنجایش 50 نفر  ساخته شده است . ساعت سرو صبحانه:7:00 الی 9:30 ، ناهار: 12:00 الی 16:00 ، شام: 20:00 الی  23:00 می باشد.تنوع غذایی هتل اتامان قشم بسیار زیاد بوده است و با توجه به سلیقه و نظرات مسافران توانسته رضایت اکثر مهمانان عزیز را به سوی خود جلب کند.

کافی شاپ هتل اتامان قشم  در طبقه لابی با گنجایش 25 نفر ساخته شده است. ساعت کاری این مجموعه صبح 10:00 الی 14:00 ، عصر 17:00 الی  22:00 می باشد.


اقامت در هتل اتامن قشم برای کودک از چه نرخی می باشد؟

هتل اتامان قشم برای کودک زیر پنج سال اگر بدون خدمات باشد کاملا بدون هزینه بوده و اقامت یک کودک در یک اتاق رایگان می باشد. اگر کودک بالای پنج سال باشد هزینه اقامت به صورت کامل محاسبه شده و دارای حدمات می باشد. در ضمن اگر شما دارای دو کودک دو تا پنج سال باشید حتما یکی از کودکان هزینه کامل محاسبه می شود و دیگر کودک بدون هزینه می باشد.


هتل اتامان قشم دارای چه نوع اتاق هایی می باشد؟

هتل اتامان قشم دارای اتاق دو نفره ، سه نفره ، چهار نفره و سوییت می باشد و برای مسافران با هر تعداد مناسب می باشد. در بعضی از اتاق ها امکان اضافه کردن سرویس اضافه وجود دارد.


ساعت تحویل اتاق و تخلیه اتاق چند است؟

هتل اتامان قشم در روز رزرو از ساعت 14 بعد از ظهر اماده پذیرایی از میهمانان عزیز را دارا می باشد و از ساعت 14 اتاق را به مسافر تخویل داده و در روز پایان اقامت از ساعت 12 ظهر زمان تخلیه اتاق بوده است. اگر قصد اقامت بیشتر دارید باید هزینه نیم شارژرا به هتل پرداخت کنید.


چه زمانی برای رزرو هتل اتامان قشم اقدام کنیم؟

برای رزرو هتل اتامان قشم باید هرچه زودتر اقدام کنید مخصوصا اگر در زمان تعطیلات قصد اقامت دارید چون هتل اتامان قشم از جمله بهترین ها بوده و به سرعت پر می شود.